reede, 4. november 2022

12.klass Ühiskonnaõpetus ja kirjandus "Sotsioloogiline küsitlus"

 Antsla Gümnaasium 12.klass Ühiskonnaõpetuse ja kirjanduse lõiming "Sotsioloogiline küsitlus" õpetajad Iri Reile ja Katrin Kool.
Õpetajad: Iri Reile ja Katrin Kool
Klass: 12.kl
Õppeained: ühiskonnaõpetus ja kirjandus
Sisu:
'Tööülesanne:
1) Küsitle 2-3 inimest.
2) Küsitletava nimi, amet, vanus.
3) Palu teha ka (koos) foto.
4) Küsimused (võid ise muuta teema raames):
*Riigikogu valimised märtsis 2023. Millist erakonda valite? Või eelistate valida isikut? Miks teete sellise valiku? Palun põhjendage.
*Antsla areng. Mis on hästi ja mis halvasti? Mida tuleks muuta? Ja muud ettepanekud.
Valmis töö saata õpetaja maili aadressile.

Nimi- Annika

Vanus- 18 a

Sugu- naine

Amet- Antsla noortekeskuse töötaja

2023. aasta riigikogu valimiste osas ei ole veel mõelnud, millist erakonda ja kandidaati valida. Olen pigem inimene, keda poliitika eriti ei huvita ja püüan sellest üldjuhul hoiduda. Las poliitikutel olla oma töö ja minul oma. Antsla on minu arvates väga palju arenenud viimase 10-20 aasta jooksul, meil on uus kaasaegne kesklinn koos toreda ja õpilasterohke kooliga. Uut tehnikat on saanud ka noortekeskus, mille töötaja ma ise olen.

Nimi-Eerika

Vanus-41 a

Sugu- naine

Amet- Antsla noortekeskuse juhataja

Minu jaoks on valimised olnud alati üks pikk ja mitte eriti huvitav protsess. 2023. aasta riigikogu valimistel ei ole mul veel kindlat erakonda ega kandidaati, keda valida. Ma pole tegelikult sellele veel isegi mõelnud, aga ilmselt teen seda lähiajal. Antsla on mitmes mõttes arenenud koht just viimase 10 aasta jooksul: meile on rajatud uus ja mugav kesklinn koos Antsla Coop kaupluse ja modernse tervisekeskusega. Ei saa märkimata jätta ka linna raamatukogu, mis hoiab ja talletab meie linna kultuuri.

 

 

 

Nimi- Kalju

Vanus- 79 a

Sugu- mees

Amet- pensionär

Valimas ma eriti ei käi, kuna poliitika ei paku mulle huvi. Erakondi ja kandidaate on tänapäeval niivõrd palju, et kes kõiki neid meeles suudab pidada. Eks sinna ole veel aega ka, kuna riigikogu valimised toimuvad alles kevadel. Minu jaoks muutub Antsla iga aasta paremaks paigaks, kus elada: siin on uus ja moodne kauplus, kust toidukraami soetada ja minule kui vanemale inimesele kiire ja hea asukohaga apteek, kust saan endale vajalikud ravimid soetada. Olen rahul siinse eluga, sest kõik, mida vaja, on käe-jala juures.



Nimi- Anu

Vanus- 52 a

Sugu- naine

Amet-õpetaja

Valimised on olnud minu jaoks alati üks väga põnev ja huvitav kogemus. Kuigi 2023. aasta riigikogu valimised on veel mägede taga, olen otsustanud hääletada Reformierakonna poolt. Kandidaadi osas veel kindlaid otsuseid ei ole teinud. Minu jaoks on Antsla viimaste aastatega kõvasti arenenud just tänu oma kaasaegsusele. Kesklinn on saanud uuendust, lisaks veel Antsla Gümnaasium, kus ma ise ka töötan. Uued inimesed koos  peredega on siia kohalikku linna kolinud. Kindlasti tuleks veel ära märkida siinne kultuur, mille peatalletaja on Antsla linna ja Gümnaasiumi raamatukogud. 

 

 

Küsitluse koostasid Aarne Kink ja Joosep Trolla

 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar